Yeniler :

Ana Sayfa » » Sevgiliye Geçmiş Olsun Mesajları, Hasta Olan Sevgiliye Geçmiş Olsun Yazıları

Sevgiliye Geçmiş Olsun Mesajları, Hasta Olan Sevgiliye Geçmiş Olsun Yazıları

Yayın Bilgileri : bizim zaman 29 Mart 2013 Cuma | 04:17

sevgiliye geçmiş olsun sözleri
Sevgiliye Geçmiş Olsun Yazıları, Sözleri, Mesajları, Meilleri

Hiç kimsenin sevgilisi hasta olmasın çünkü bilirizki akıl hep o sevgilide kalır. Her ne iş yapıyorsak o işimizi yapamaz halde oluruz.
Ama eğer sevgilisi hasta olanlar varsa biz buradan onlara geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin diyoruz.


Sevgiliye Geçmiş Olsun Acil Şifalar Temenni Eden Sözler:

* Kendine benim için iyi bak aşkım geçmiş olsun!

* Keşke sen olmasaydında ben senin yerine hasta olsaydım. Geçmiş olsun birtanem!

* Biliyormusun? Sen hasta olunca, sanki ben ölüyorum. Geçmiş olsun sevgilim!

* Aldığım nefes, içtiğim su, kalbimin sesi, ömrümün güneşi geçmiş olsun!

* Hani bana söz vermiştin kendine dikkat edecektin. Geçmiş olsun sözünü tutmayan aşkım!

* Geçmiş olsun aşkım! Aklım hep sende, Yüreğim hep seninle!

* Ben eni esen yelden bile kıskanırken, sen o esen yelden hasta olmuşsun. Geçmiş olsun ama bir daha olmasın:)))

* Geçmiş olsun gönlümün en güzel yerinde yaşayan aşkım!

* Beni üzmek istemiyorsan bir daha hasta olma! Çünkü ben çok üzülüyorum. Geçmiş olsun!

* Üşütüp hasta olduysan geçmiş olsun. Ama aşktan hasta olduysan geçmesin hep kalsın.!

Sizlerde size ait olan orjinal sevgi, günaydın, iyi geceler, doğum günü, aşk, mesajlarınız varsa yorumlarınızda yazın yayınlayalım..! 

Paylaş :

4 comments

Adsız
9 Kasım 2013 17:16

seni çok seviyorum aşkım lütfen hem benim için hem kendin için kendine dikkat et sevgilimn

Adsız
17 Aralık 2013 08:55

Serkan ım seni çok seviyorum sen benim herşeyimsin kendine dikkat et

Adsız
6 Temmuz 2014 22:31

Hayatımın anlamı havalar sıcak oruçta tutuyorsun lütfen kendine dikkat sen benim için çok değerlisin geçmiş olsun

Adsız
28 Ağustos 2014 16:27

Gecmis olsun

Yorum Gönder

 
İletişim | Site map
Copyright © 2014. hayatın akışı