3/29/2013

Sevgiliye Geçmiş Olsun Mesajları, Hasta Olan Sevgiliye Geçmiş Olsun Yazıları

  20 yorum
Sevgiliye Geçmiş Olsun Mesajları
Sevgiliye Geçmiş Olsun Yazıları, Sözleri, Mesajları, Meilleri

Hiç kimsenin sevgilisi hasta olmasın çünkü bilirizki akıl hep o sevgilide kalır. Her ne iş yapıyorsak o işimizi yapamaz halde oluruz.
Ama eğer sevgilisi hasta olanlar varsa biz buradan onlara geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin diyoruz.


Sevgiliye Geçmiş Olsun Acil Şifalar Temenni Eden Sözler:

* Kendine benim için iyi bak aşkım geçmiş olsun!

* Keşke sen olmasaydında ben senin yerine hasta olsaydım. Geçmiş olsun birtanem!

* Biliyormusun? Sen hasta olunca, sanki ben ölüyorum. Geçmiş olsun sevgilim!

* Aldığım nefes, içtiğim su, kalbimin sesi, ömrümün güneşi geçmiş olsun!

* Hani bana söz vermiştin kendine dikkat edecektin. Geçmiş olsun sözünü tutmayan aşkım!

* Geçmiş olsun aşkım! Aklım hep sende, Yüreğim hep seninle!

* Ben eni esen yelden bile kıskanırken, sen o esen yelden hasta olmuşsun. Geçmiş olsun ama bir daha olmasın:)))

* Geçmiş olsun gönlümün en güzel yerinde yaşayan aşkım!

* Beni üzmek istemiyorsan bir daha hasta olma! Çünkü ben çok üzülüyorum. Geçmiş olsun!

* Üşütüp hasta olduysan geçmiş olsun. Ama aşktan hasta olduysan geçmesin hep kalsın.!

Sizlerde size ait olan orjinal sevgi, günaydın, iyi geceler, doğum günü, aşk, mesajlarınız varsa yorumlarınızda yazın yayınlayalım..!

20 yorum :

  1. seni çok seviyorum aşkım lütfen hem benim için hem kendin için kendine dikkat et sevgilimn

    YanıtlaSil
  2. Serkan ım seni çok seviyorum sen benim herşeyimsin kendine dikkat et

    YanıtlaSil
  3. Hayatımın anlamı havalar sıcak oruçta tutuyorsun lütfen kendine dikkat sen benim için çok değerlisin geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  4. Neyin kafasini yasiyosunuz? Gecmis olsun (:

    YanıtlaSil
  5. Aşkların en tatlisi sevgilim hakan bugun 29haziran 2015 suan hastanede yatiyosun sen benim herseyimsin iyiki varsin iyiki seni sevmisim tatlim benim geçmiş olsun hayatım ayaga kalkmani büyük bir umutla bekliyorum seni çok ama çok seviyorum herseyim

    YanıtlaSil
  6. Yasinimmm ömrümm askim eylül'ün yakisikli babasi varim yokum her seyim.... yine mi hastasn sen lutfen iyiles canim. Bi daha da hasta olma. Ben cokkk uzuluyorum...
    seni cokkk seviyorum Melegimmm... ♥

    YanıtlaSil
  7. Seni çok seviyorum merve

    YanıtlaSil
  8. Seni çok sewiyorum seratim beni sewiyosan hasta olma

    YanıtlaSil
  9. Askim Ebru seni çok seviyorum..
    Benim Fuat sana kurban olsun ....
    Hayatimin anlami ...
    Geçmiş olsun biran iyileş ben senden ne kadar ragziysam allah senden o kadar razı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın ziyaretçimiz; Sevdiğiniz kişinin adını ve kendi adınızı yazarak sevdiğinize geçmiş olsun mesajınızı video olarak http://bizimzaman.blogspot.com/2015/11/fuatn-ebruya-gecmis-olsun-mesaj.html adresinden izleyebilirsiniz...!

      Sil
  10. Sana bişey olursa ben yaşayamam seni çok ama çok seviyorum benim için kendine bak aşkım DİLAN

    YanıtlaSil
  11. Aldığım nefes, içtiğim su, kalbimin sesi, ömrümün güneşi iyi geceler seni seviyorum tekrardan geçmiş olsun dikkat et kendine bi daha hasta olursan o zaman görüşücez seninle sevdiğim tatlı rüyalar seni çook çook özledim şimdiden 💙 iyi uykular diğer yarım 💙

    YanıtlaSil
  12. Ya hani söz vermiştin kendine dikkat edecektin ?Mehmedim kömür gözlüm seni çoooook seviyorum geçmiş olsun:(( ceylan sıla ve mehmet kılıç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ceylan Sıla Mesajınız aşağıdaki linkte yayınlanmıştır. Dilerseniz arama kutusuna Ceylan Sıla'nın Mehmet Kılıç'a Mesajı yazarakta mesajınıza ulaşabilirsiniz.
      http://bizimzaman.blogspot.com/2016/02/ceylan-slann-mehmet-klca-mesaj.html

      Sil
  13. Canımdan çok sevdiyim sevgilim kendine dikkat et birdaha hasta olma geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  14. Hayatimin anlami gecmis olsun cagrim♥

    YanıtlaSil
  15. Yüregimdeki en değerlim bugün hastasın.ama inan sen hasta olduğunda ben senden de kötü oluyorum o gece yanında degilim diye uyuyamiyorum senin için bir çorba ya da sıcak bişeyler hazırlayamıyorum diye ben senden kötü oluyorum.elimi başina koyup öylece senin iyileşmeni bekleyemiyorum sabaha kadar bu da beni üzüyor kendine dikkat et yüreksızım senin iyi olmana ihtiyacım var abdimm

    YanıtlaSil
  16. Barışim.seni cok seviyom lutfen iyilesss

    YanıtlaSil
  17. sevgilim.herweyim.sen indi bu haldasan men yaninda bele deyilem.senin qizdirman bele olanda ureyim yerinden cixardi menim.ama indi deyirem de kaw o qizdirma olardi bular olmazdi.Allahim nolar sen boyuksen care qilansan insanlara.ozun komey ol.onu mene cox gorme.nefes alma sebebim,yoxlugunsa nefes darligim,varliginda uzumun tek guluw sebebi tez sagal.butun dualarim seninledir.😔🙏

    YanıtlaSil