3/18/2013

Açıköğretim Şartlı Geçme Sistemi

  Hiç yorum yok
Aö Şartlı Geçme Sistemi
Açıköğretim Koşullu Geçme Sistemi

Açıköğretim şartlı geçme başlıyor. Şartlı geçmenin bir diğer adıda koşullu geçme olan sistemde örnek olarak; daha önceki yıllarda tek ders ile kalan öğrenciler uzun bir süre bu dersi vermek için çaba harcıyordu. Öğrencinin genel ortalaması 2,00 nin ve ders notu FF nin üzerinde olan olan öğrenciler mezun olabilecek. Yeni sistemle örgün eğitimle açıköğretim arasında daha kolay geçiş yapılabiliyor. Örgün öğrencilerin, açıköğretimden ders alabilmesinin yolu açılırken, açıköğretim öğrencilerinin de örgün eğitime geçişi kolaylaştı.
Bahar Dönemi Kayıtları: 11 Mart 2013 te başladı. Öğrenciler 21 Marta kadar kayıt ve ders seçme işlemlerini yapmaları gerekiyor.
Ders kaydını yapan öğrenciler unutmayın Mayıs ayında ara sınavlar yapılacak. Kitaplar Nisan ayının başına kadar dağıtılacak. Ayrıca internet üzerinden danışmanlık hizmeti olacak ve hocalar belli saatlerde danışmanlık ve ders anlatımı yapacak.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder