9/09/2021

MEB Yurt Dışı 100 okutman Alımı Seçme Sınavı

  Hiç yorum yok
MEB Yurt Dışı 100 okutman
Milli Eğitim Bakanlığı Avrupa Birliği Ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü 100 Okutman Sınavı

Milli Eğitim Bakanlığı Avrupa Birliği Ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü resmi internet sayfasında yurt dışında görevlendirilecek 100 okutman alımı ile ilgili sınav duyurusunda bulundu.
''Dışişleri Bakanlığından gelen talepler doğrultusunda, 2013 ve sonraki yıllarda yurt dışında faaliyette bulunan üniversitelerin Türkoloji kürsüleri ile Büyükelçiliklerimiz/Başkonsolosluklarımız nezdindeki Türk Kültür Merkezlerinin okutman ihtiyacını karşılamak amacıyla sınavla (100) okutman seçilecektir.'' denildi.
Başvuru süresi ve şekli:
Kılavuz'da belirtilen başvuru şartlarını taşıyan adaylardan;
1) Millî Eğitim Bakanlığına bağlı resmî okul/kurumlar ile Bakanlık merkez veya taşra teşkilatında görevli olanlar 14-25 Ocak 2013 tarihleri arasında kadrolarının bulunduğu okul/kurum veya birimlere.
2) Üniversitelerde görevli öğretim görevlileri/üyeleri 14-25 Ocak 2013 tarihleri arasında ilgili birim amirliklerine,
başvuracaklardır.
Resmî okul/kurum müdürlükleri başvuru belgelerini 28/01/2013 tarihi mesai bitimine kadar ilçe millî eğitim müdürlüklerine, ilçe millî eğitim müdürlükleri de 30/01/2013 tarihi mesai bitimine kadar il millî eğitim müdürlüklerine; üniversitelerde ise ilgili birim amirlikleri 30/01/2013 tarihi mesai bitimine kadar rektörlüklere göndereceklerdir.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder