9/24/2021

İmkansız Karaoke Finalisti Sevtuğ Kasapbaşoğlu

  Hiç yorum yok
İmkansız Karaoke Finalisti
Yılbaşı İmkansız Karaoke Yılanların İçinde Şarkı Söyleyen Yarışmacı

Ben yılbaşı gecesi bu yarışmayı izleme fırsatı bulamamıştım. İmkansız karaoke yarışmasının az önce tekrarını izledim.
Ben açıkçası pek eğlenceli bulamadım.
Yarışma kuralına göre her ne olursa olsun şarkıyı kesmek yok ama yarışmacılar şarkılarını kestiler.
Bu yarışmanın yabancı versiyonunu görmüştüm o çok daha gerçekçi ve eğlenceliydi.
İmkansız karaoke yarışmasında birinci olan Sevtuğ Kasapbaşoğlu ne kadar birinciliği hak etti. Tabiki buda tartışılır.
İlk yarışmacı Erhan birinciliği hak eden isim olmalıydı diye düşünüyorum. Ama yinede güzeldi Fox tv ye teşekkürler...
Ha birde yarışmalarda ağırlık olarak fiziği düzgün kızlar seçiliyor ekranda öyl kızları görünce insan dünyada obezite yok diyor. Ama gerçektende fiziği çok düzgün sanki özellikle seçiliyor. Buda dikkat çekici bir nokta.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder